OLEME AVATUD! EESTI SUURIM CHANEL JA DIOR PARFÜÜMIDE KOGU!

Top 10 parimat Tom Fordi parfüümi 2024

Pole saladus, et Tom Fordi parfüümid ja Tom Fordi rõivad on viimase pooleteise aastakümne jooksul vallutanud moemaailma.

Thomas Carlyle Ford on teinud kõike seda. Üks kuulsamaid Ameerika moedisainereid ja 21. sajandi suurim disainerinimi on seotud luksuse, julgete ja vastuoluliste reklaamide ning – mis kõige tähtsam – eksklusiivsusega.

Tom Fordi parfüümide puhul on lugu sama. Ei ole saladus, et Tom Fordi lõhnad on maailma kõige nõutumad ja armastatumad parfüümid.

Saladus – kvaliteetsed koostisained, ühtne ja äratuntav Tom Fordi pudelidisain ning õige turundus. Ka oma rõivastega on Tom Ford alati mänginud seksuaalse fantaasia või õigemini öeldes provokatsiooni ja iha enda kaardil.

Mees on riietanud isegi Daniel Craigi viimastes James Bondi filmides. Kas sellest saab veel lahedam olla? Me arvame, et mitte.

Tom Fordi lõhnadega ei saa lihtsalt valesti minna ja kui keegi, kes on alati püüdnud hoida seda blogi isiklikumal ja maalähedasemal tasandil, ei kavatse me varjata ja avalikult öelda, et meie arvates on Tom Fordi kaubamärk lõhnamaailmale see, mis Chanel oli 20. sajandil.

Sellest täiuslikust Tom Fordile pühendatud artiklist leiate järgmist:

  1. Top 10 nimekiri – meeste, naiste ja unisex valik
  2. Tom Fordi kaubamärgi ajalugu
  3. Tom Fordi parfüümikollektsioon
  4. Kuidas osta Tom Fordi parfüüme
  5. Kuidas parfüüme kanda
  6. Erinevad lõhnapered


Lisaks ilmselgetele kandidaatidele olen lisanud paar parimat peidetud pärlit Tom Fordi brändist, mis sageli tähelepanuta jäävad. Loe, miks peaksid sa liituma Tom Fordi eksklusiivse klubiga.

Artikli sisukord

Top 10 nimekiri – meeste, naiste ja unisex valik

Raske on valida vaid 10 lõhna ja nimetada neid kõige paremaks Tom Fordi brändilt, kes langetab üldse nii suuri ja julgeid loomingulisi otsuseid?

Tom Fordis oleme harva pettunud ja pärast arvukate Tom Fordi lõhnade tõsist testimist on siin meie 10 parimat, mida igaüks peaks proovima.

10. Tom Ford - Soleil Blanc

Brändi märkus: Tom Fordi Soleil Blanc on sõltuvust tekitav päikesepärase lillelise merevaigu ja coco de mer’iga immutatud parfüüm. Tom Fordi Soleil Blanc, mis on täis võrgutavat kardemoni ja värskendavalt dekadentlikku ylang-ylangi, õhkab otsekui lõputut päikese ja luksuse püüdlust.

Kellele Soleil Blanc meeldiks: kõigile, kes on huvitatud kvaliteetsest lõhnast, mis on ideaalne kaaslane suvepuhkuse ajal kaasa võtmiseks.

Värske ja lilleline lõhn meenutab teile päikesekaitsekreemi, mille põhinoodiks on tuberoos.

See sensuaalne ja päikeseline lõhn võtab endasse kogu idee suvest, laiskadest rannapäevadest ja kokteiliõhtutest ning lisab selle vedelikuks. Geniaalne.

Parfüümeer: Nathalie Gracia-Cetto
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: magus lilleline
Väljalaske kuupäev: 2016
Domineerivad noodid: kookos, ylang-ylang ja tuberoos
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 18+
Aastaajad: kevad ja suvi
Sündmused: vaba aeg, puhkus
Pikaealisus: 4–6 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 4/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 8/10
Akordid: magus, valge lilleline, idamaine

9. Tom Ford - Metallique

Brändi märkus: Elegantse säraga sepistatud Tom Ford Metallique hüpnotiseerib oma austajaid moodsa, resoluutse naiselikkuse pulseeriva välgatusega, tahtejõulise, särava ja täies õitsengus. Sõltuvust tekitavatest aldehüüdidest koosnev kõrgsärav raudrüü ümbritseb selle sensuaalsete valgete lillede vastukajavat südamikku nagu metallist veenus fleursis.

Nagu soomustatud tikitud kleit, avab õhust kergematest aldehüüdidest koosnev metallist kest lõhna nagu teine nahk, karge vert de bergamote ja roosa pipratera kokkupõrge tugevdab esmamulje rahuldamatust veelgi.

Selle jaheda spooni all võimendub Metallique’i lilleline süda, asetades kõrvuti õrnad valged aubepiini ja muguet õied heliotroopi narkootilise nektariga.

Ambrette seemne aura annab soojust Peruu palsami puitunud käänetega. Vanilje ja kreemja sandlipuu pehme lõhn loob sõltuvust tekitava kontrastse viimistluse, mis muudab veelgi metallilise ilme.

Kellele Metallique meeldiks: Vanilje domineeriv idamaine lõhn aldehüüdse vimkaga. Aldehüüdid muutusid populaarseks Chanel No. 5-ga ja eraldavad “teise naha” tüüpi lõhna koos õhulisuse ja apelsinipuudusega.

Elegantsest, rafineeritud ja jõulisusest pakatav Metallique meeldib kaasaegsetele naistele, kes otsivad igapäevaseks lõhnaks midagi ainulaadset ja kantavat.

Selle lõhna läbipaistvuse, kuid püsiva olemuse tõttu soovivad naised, kes soovivad jätta muljetavaldava esmamulje selle meeldiva, kuid veidra parfüümiga.

Parfüümeer:
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: lilleline aldehüüd
Väljalaske aasta: 2019
Domineerivad noodid: aldehüüdid, vanill ja ambrette
Sihtrühm: naiste
Vanuserühm: 30+
Aastaajad: kevad, sügis ja talv
Sündmused: vaba aeg, äri, õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 4–6 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: keskmine
Meeldivus: keskmine
Unikaalsus: 4/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 8/10
Akordid: aldehüüdsed, idamaised, pulbrilised

8. Tom Ford - Grey Vetiver

Brändi märkus: Oma elegantse ja rafineeritud naturaalse vetiveri südamega, mis on suurepäraselt segatud päikeseküllaste tsitruseliste, rikkalike vürtside ja hinnatud puiduga, tabab Tom Ford Grey Vetiver-iga karismaatilise ja provokatiivse mehelikkuse olemust.

Kellele Grey Vetiver meeldiks: Üks kui mitte parimaid vetiveripõhiseid lõhnu turul.

Sobib kõikjale ja on tunnuslõhnana kantav aastaringselt. Vürtsidest rikastatud greip läheb aeglaselt üle mehelikule ja modernsele vetiveri- ja tammesamblapõhjale.

Professionaalselt elegantne vetiver, mis ei muutu kunagi magusaks ega nooruslikuks. Mõnusalt minimalistlik ja range ning mitmekülgne lõhn töökohale, millel on täiuslikult pikaealisus ja projektsioon.

Parfüümeer: Harry Frémont
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: puidune tsitruseline
Väljalaske aasta: 2009
Domineerivad noodid: greip, vetiver ja tammesammal
Sihtrühm: meeste
Vanuserühm: 30+
Aastaajad: igal aastaajal
Sündmused: vaba aeg ja äri
Pikaealisus: 10-12 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: keskmine
Meeldivus: keskmine
Unikaalsus: 4/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 9/10
Akordid: tsitruselised, puitunud, aromaatsed

7. Tom Ford - Lost Cherry

Brändi märkus: Lost Cherry eksootilise musta kirsi ja likööri karamellilaadne sära, mis on puudutatud kiusatava mandliga, annab teed türgi roosi ja jasmiini sambac’i segule, mis läbistavad meeli. See täidlane parfüüm saavutab fantaasiaküllastuse taseme.

Nagu mahlakas vili, mis ootab söömist, nii on ka “Lost Cherry” võimas ja isuäratav. Kirsilikööri ja mõru mandli noodid valguvad selle südamesse, andes sellele kommilaadse sära.

Kellele Lost Cherry meeldiks: Noh, see nimi ütleb peaaegu kõik. Kirsikaga kaetud mandlitega mõrkjas magus lõhn läheb üle soojale ja rikkalikule vanilje- ja kange baasilõhnale, mille aluseks on alkohol.

Lõhn ise ei ole nii kauakestev kui mõned teised Tom Fordi tooted, kuid niikaua kui see kestab, on see üks ilusamaid klubilõhnasid, mida tänapäeval kanda saab.

Minu nina jaoks tuleb see lõhn pigem naiselik kui mehelik ja on väga sõltuvust tekitav. Kõige huvitavam ja intrigeerivam lõhn, mida olen viimasel ajal nuusutanud. Kasutage seda ettevaatlikult ja kasutage seda targalt.

Parfüümeer: Louise Turner
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: puuviljane idamaine
Väljalaske aasta: 2018
Domineerivad noodid: hapukirss, mõru mandel ja liköör
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 18+
Aastaajad: sügis ja talv
Sündmused: vaba aeg ja õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 4-6 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 5/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 9/10
Akordid: puuviljane, magus, idamaine

6. Tom Ford - Neroli Portofino

Brändi märkus: Tom Fordi jaoks väljendab see lõhn ideaalselt Itaalia Rivera jahedat tuult, säravat puhast vett ja lopsakat lehestikku. Tema klassikalise eau de cologne’i uusversioon sisaldab kargeid tsitruselisi õlisid, üllatavaid lillelisi noote ja merevaigu alatooni, mis jätavad särava, kuid sisuka mulje.

Kellele Neroli Portofino meeldiks: Klassikaline versioon tuttavatest Colonia ja 4711 splash colognidest Tom Fordi kvaliteediga. Neroli, muskus ja tsitrused õitsevad koos

Üks pihustus Neroli Portofino’st viib mind kohe tagasi suvepuhkusele Aadria mere ääres, et nautida kerget ja muretut elu.

Sellise parfüümi puhul on tõesti midagi erilist, mis suudab jätta sellise ülekandva mulje. Värske ja puhas, mis paneb mind iga kord naeratama.

Parfüümeer: Rodrigo Flores-Roux
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: tsitruseline lilleline
Väljalaske aasta: 2011
Domineerivad noodid: apelsiniõied, bergamot ja neroli
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 25+
Aastaajad: kevad ja sügis
Sündmused: vaba aeg ja õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 4-6 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: madal
Meeldivus: keskmine
Unikaalsus: 3/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 8/10
Akordid: aromaatne, roheline, lilleline

5. Tom Ford - Costa Azzurra

Brändi märkus: Costa Azzurra tabab kerget sensuaalsust, mis on puhtalt ja takistusteta põgenemine. Mereõhu, värskete aromaatsete nootide, igihaljaste ja tsitrusviljade kosutav aroom loovad stseeni ja segunevad sügavamate puidu lõhnadega – tsüpressi, tammede ja aromaatsete aroomide karge seguga.

Kellele Costa Azzurra meeldiks: Costa Azzurra viimane kordusväljaanne on üks parimaid parfüümide üllatusi, mida olen viimase paari aasta jooksul kogenud.

Unustage noodid, see on viis, kuidas teha korralikku suvist parfüümi. Lõhn koosneb mahlastest tsitrusviljadest tipus, õrnadest metsadest südames ja meresoolasest suitsukast baaslõhnast.

Kui ma peaksin Costa Azzurrat võrdlema teiste lõhnadega ja sellega, mida see mulle meenutab, siis oleks see segu Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo ja Tom Ford for Men’i lõhnast, kuid paremini tehtud.

Selle lõhna uusim signatuurversioon on sama asi, mis vana ja nüüdseks lõpetatud Private Blend väljaanne. Hankige see ja valmistuge oma elu suveks.

Parfüümeer: Yann Vasnier
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: veepõhine tsitrusviljad
Väljalaske aasta: 2014
Domineerivad noodid: triivpuu, sidrun ja merevetikad
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 20+
Aastaajad: kevad ja suvis
Sündmused: igaks olukorraks
Pikaealisus: 6-8 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 4/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 10/10
Akordid: aromaatne, puidune, vesine

4. Tom Ford - Black Orchid

Brändi märkus: Tom Fordi Black Orchid on luksuslik ja sensuaalne lõhn, mis koosneb rikkalikest tumedatest akordidest ja mustade orhideede ning vürtside ahvatlevast segust olles ühtaegu kaasaegne ja ajatu. Must orhidee, mis on villitud musta klaasi, on unustamatu avaldus ikoonilisest stiilist ja ülemaailmsest glamuurist.

Kellele Black Orchid meeldiks: Black Orchid erineb kõigist teistest maailma lõhnadest ja on lõhnasõpradele koheselt äratuntav.

See jätab sinust mulje. Hea või halb. Mina isiklikult arvan, et Black Orchid on kõigi aegade parim naiste lõhn ja potentsiaalselt ka kõigi aegade Top 5 hulgas.

See on mõeldud elegantsele, stiilsele naisele, kes on oma elu kindlalt kontrolli all ja ei karda teha raskeid otsuseid.

Šokolaad, trühvlid, patšuli ja orhidee teevad sellest fantastilise kombinatsiooni, ilma et see lõhnaks nagu tüüpiline disainerparfüüm.

See ülivõrdes lõhn ei ole igaühele ja ei tohiks ka olla. Pehme, võimas ja üks neist boss-tüüpi lõhnadest, mida tuleks avastada ja nautida.

Parfüümeer: David Apel
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: idamaine lilleline
Väljalaske aasta: 2006
Domineerivad noodid: tume šokolaad, trühvel ja patšuli
Sihtrühm: naiste
Vanuserühm: 25+
Aastaajad: sügis ja talv
Sündmused: äri ja öö
Pikaealisus: 12+ tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 5/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 10/10
Akordid: vürtsikas, lilleline, idamaine

3. Tom Ford - Oud Wood

Brändi märkus: Koostis eksootilistest suitsupuistest, sealhulgas haruldasest oudist, sandlipuust, roosipuust, idamaistest vürtsidest ja sensuaalsest merevaigust, paljastades oudi puidu rikkaliku ja veenva jõu.

Suitsukad, viirukiga täidetud templid ja kirg haruldase hinnalise oudpuidu vastu inspireerivad Tom Fordi teedrajavat eksootiliste puidu ja vürtside kompositsiooni. “Oudi puit ümbritseb teid haruldaste oudi eksootiliste vürtside ja kardemoniga, seejärel paljastab selle rikkaliku ja tumeda segu sensuaalsusest.” – Tom Ford

Kellele Oud Wood meeldiks: Võimalik, et kõigi aegade populaarseim Tom Fordi parfüüm, Oud Wood on läänelik Oudi žanr, mis oli 2010. aastatel väga populaarne.

Peamine põhjus, miks Oud Wood oma populaarsust säilitas, on see, et see ei ole tegelikult Oudi lõhn, vaid pigem püha puidu mulje.

Kardemon ja taltsutatud oud jooksevad läbi selle suurepärase ja sõltuvust tekitava kompositsiooni, mis on segatud romantiliste vanilje ja Brasiilia roosipuu elementidega, mis asetseb kreemja sandlipuu voodil.

Oud Woodi on kõige parem kanda külmematel kevad-, sügis- ja leebematel talvepäevadel tunnuslõhnana.

Parfüümeer: Richard Herpin
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: puidune vürtsikas
Väljalaske aasta: 2007
Domineerivad noodid: kardemon, sandlipuu ja oud
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 20+
Aastaajad: sügis ja talv
Sündmused: äri- ja õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 6-8 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 4/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 10/10
Akordid: puidune, vürtsikas, aromaatne

2. Tom Ford - Tobacco Vanille

Brändi märkus: Tom Ford leiutas uuesti klassikalise tubaka koos kreemjate tonkaubade, vanilli, kakao, kuivade puuviljaakordide ja magusa puidumahlaga, et luua kaasaegne, rikkalik ja peadpööritav mulje enesekindlusest ja võimsusest.

“Tobacco Vanille on külluslik, soe ja ikooniline. Meenutab inglise härrasmeeste klubi ning segunedes rikkalike vürtside, vanilli ja tubakalillega, jätab see võimsa mulje.” – Tom Ford

Kellele Tobacco Vanille meeldiks: Ainulaadne ja revolutsiooniline vanilje lõhn, mida te varem ei ole varem kohanud.

Rikkalik burboonvanilje jätab teid hingetuks. Soe, just õige magususega. Tubakas ei ole tüüpiline roheline või sigaretisuitsu tüüpi, vaid pigem piibutubakas, mis annab vibratsioone rikkalikust ja täidlasest lõhnast, mis on magus ja laagerdunud tüüpi.

Jõulu- ja talvepuhkuse parfüüm number üks, mille toime on üle võlli. Kõige rohkem hämmastas mind selle lõhna võime teleporteerida mind jõululaatadele ja kõigele sellega seonduvale. Vaniljarikkad küpsetised, kuum vein ja see üldine soojuse tunne.

Parfüümeer: Olivier Gillotin
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: vürtsikas idamaine
Väljalaske aasta: 2007
Domineerivad noodid: tubakas, vanill ja vürtsid
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 20+
Aastaajad: sügis ja talv
Sündmused: romantiline, klubis käimine, õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 10-12 tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 5/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 10/10
Akordid: idamaine, magus, puitunud

1. Tom Ford - Ombré Leather

Brändi märkus: Rikkaliku musta naha kombatav sensuaalsus, mis on tekstureeritud sõltuvust tekitava patšuli ja vetiverivärviga, ümbritseb nagu teine nahk. Parfüümi jasmiini sambaki lilletoonid võluvad metsiku kõrbe ilu, merevaigu ja sambla kihid aga jäljendavad kivi ja liiva kuumust.

“Ombré Leather on sügavalt tekstuurne lõhn, mis jätab teile tuntava sensuaalsuse mulje. See paneb tundma end teistsugusena, ilusana ja ihaldusväärsena.” – Tom Ford

Kellele Ombré Leather meeldiks: Hea küll, kuulake mind. Ma tean, et siin nimekirjas ei ole Tuscan Leather, ja me kõik teame, et Tuscan Leather on tõenäoliselt parim lõhn, mida Tom Ford on kunagi välja andnud, aga siin on selgitus, miks:

Ma usun, et Ombre Leather on parim turundusotsus, mida Tom Ford on kunagi teinud. Esiteks, Ombre Leather 2016 oli väga lähedane Tuscan Leatherile sama hinnaga ja see lõpetati selle kasuks, et panna see uue väljaande Signature line’i lõhnana taskukohase hinnaga.

Parfüümeer: Sonia Constant
Kontsentratsioon: EDP
Lõhna tüüp: nahk, vürtsikas
Väljalaske aasta: 2018
Domineerivad noodid: nahk, kardemon ja merevaik
Sihtrühm: Unisex
Vanuserühm: 20+
Aastaajad: sügis ja talv
Sündmused: äri- ja õhtused väljasõidud
Pikaealisus: 24+ tundi mõõduka projektsiooniga
Komplimendid: kõrge
Meeldivus: kõrge
Unikaalsus: 5/5
Hinna ja kvaliteedi suhe: 10/10
Akordid: nahk, merevaik, vürtsikas

Tom Fordi brändi ja parfüümi ajalugu

Tom Ford on Ameerika luksuslik moemaja, mille asutas 2005. aastal moedisainer ja filmitegija Tom Ford.

Lisaks parfüümidele pakub bränd ka kosmeetikat, jalatseid, valmis- ja eritellimuselemente ning muid tooteid.

Thomas Carlyle Ford on sündinud 27. augustil 1961 Austinis, Texases, USA-s. Ta õppis Bard College’is Simon’s Rockis ja New Yorgi ülikoolis kunstiajalugu, mille mõlemad katkestas, et keskenduda telereklaamides näitlemisele.

Ta lõpetas 1986. aastal New Yorgi Parsons School of Design’i New School’i sisearhitektuuri eriala.

Fordi läbimurre 80ndatel ja 90ndatel oli töö Perry Ellise sisekujundajana ja Gucci naiste valmisrõivaste peadisainerina, enne kui ta 1994. aastal sama brändi loovjuhiks nimetati.

Ford töötas Guccis 1990ndate alguses peamiselt kulisside taga ja tema panus jäi enamasti Dawn Mello varju, kes oli neil aastatel Gucci avalik nägu.

Fordi viieaastane periood Gucci loovjuhina jäi meelde kui brändi taastumine kaotatud hiilguse juurde ning selleks ajaks, kui Gucci 1999. aastal Yves Saint Laurent’i poolt omandati, oli ettevõtte väärtus üle 4 miljardi dollari.

Yves Saint Laurent’i loovjuhina (1999 – 2004), kus ta oli ka loominguline direktor, võitis Ford arvukalt Ameerika moedisainerite nõukogu auhindu, võttis kasutusele arvukalt uusi stiile, nagu näiteks vastuoluline G-tähe raseerimine modellide häbemekarvades, ja tõmbas klassikalise moemaja tagasi peavoolu.

Ford osales loominguliselt ka kahe kõige kuulsama lõhna loomisel, mida tänaseni kiidetakse kui üht parimat lõhna, mis on kunagi välja lastud ja mille tootmine on nüüdseks lõpetatud:

– Gucci Pour Homme 1
– Gucci Pour Homme 2
– Gucci Envy for Men
– Gucci Rush for Men
– Yves Saint Laurent M7
– Yves Saint Laurent Rive
– Gauche Pour Homme

Tom Ford lahkus Yves Saint Laurent’ist 2004. aastal, et alustada 2005. aastal oma kaubamärki Tom Ford SA, mis oli Fordi ja tema äripartneri Domenico De Sole ettevõtmine, mille käigus käivitati kosmeetikatoodete rida.

Samal aastal teatas Ford oma partnerlusest Marcolin Groupiga, et toota ja turustada optilisi raame ja päikeseprille.

Esimene Tom Fordi butiik avati 2007. aastal New Yorgis aadressil 845 Madison Avenue. 2010. aasta septembris esitles Ford oma brändi naiste valmisrõivaste kollektsiooni, kus osalesid sellised kuulsused nagu Beyoncé, Julianne Moore ja Lauren Hutton.

Tom Ford Black Orchid oli esimene parfüüm, mis toodi 2006. aastal Tom For Beauty’i sildi all välja. See on rikkalik segu trühvlitest, orhideest, patšulist ja tumedast šokolaadist.

Naiste ja meeste poolt kogu maailmas palju kiidetud lõhn, mis asetab selle Chanel No. 5 ja Guerlain Shalimariga samale kvaliteeditasandile.

2007. aastal tõi Tom Ford turule parfüümide kollektsiooni Private Blend, mis keskendub parfüümide nišipoolele. Julgemad ja keerukamad kõrgema hinnaga.

Tom Ford on kirjeldanud Private Blend’i kui oma “isiklikku lõhnalaborit”, vihjates, et kahe või enama lõhna segamine on lubatud, et luua oma unikaalne lõhn.

Kolm kõige populaarsemat loomingut sellest sarjast on:

– Tom Ford Tobacco Vanille
– Tom Ford Tuscan Leather
– Tom Ford Oud Wood

2017. aasta seisuga kuulub Tom Ford Beauty Estée Lauderile, samas kui Tom Ford Internationali suuraktsionär on endiselt Tom Ford, kellele kuulub 63,75% aktsiatest.

Ford on kirjeldanud “Tom Fordi klienti” kui rahvusvahelist, kultiveeritud, hästi reisinud ja kasutatava sissetulekuga klienti.

Mõned kuulsused, keda Ford riietab, on Beyoncé, Jennifer Lopez, Gwyneth Paltrow, Tom Hanks, Johnny Depp ja Ryan Gosling.

Tom Ford on lavastanud filmid “A Single Man” ja “Nocturnal Animals”.

Tom Fordi parfüümikollektsioon

Tom Fordi parfüümide sari jaguneb kaheks erinevaks kollektsiooniks. Loovam ja kallim Private Blend ning taskukohasem, kuid siiski originaalne Signature Collection.

Selles ülimalt põhjalikus juhendis Tom Fordi parfüümide kohta käsitlen ka nende kahe liini alamkollektsioone, et oleks lihtsam valida, millist Tom Fordi parfüümi teekonda soovid kogeda.

Kindel on see, et hinnaklass varieerub ja sõltuvalt sellest, millise lõhnasarja te valite, ulatub hind kuskil €60-st kuni üle €900-ni.

Kas see tähendab, et kui midagi on kallis, siis on see parem? Mitte alati ja minu number üks valik tuleb Signature liinist.

Pidage meeles, et võite kanda mida iganes soovite. Ükskõik, mis parfüümi kleebisel kirjas on. Lihtsalt öeldes on see lihtsalt turundus. Mees või naine, te võite kanda iga lõhna sellest nimekirjast.

Ma ei usu, et ükski teine lõhnabränd on oma lõhnade unisexiga nii lähedale jõudnud, kui seda tegi Tom Ford. Veel üks põhjus, miks neid proovida.

Vaatame Tom Fordi parfüümivalikut lähemalt.

Private Blend kollektsioon

Tom Fordi enda sõnul võeti Private Blend’i tootesari kasutusele 2007. aastal sõnadega: “Siin on mul võimalus luua väga erilisi, originaalseid lõhnu, mida ei piira peavoolu lõhnatootmise traditsioonid.”

Algne kollektsioon koosnes järgmistest lõhnadest:

– Oud Wood
– Noir de Noir
– Tobacco Vanille
– Tuscan Leather
– Amber Absolute
– Velvet Gardenia
– Black Violet
– Purple Patchouli
– Bois Rouge
– Moss Breches
– Neroli Portofino
– Japan Noir

See unisex-sari on mõeldud üksteise kihistamiseks ja seega oma erilise lõhnaprofiili loomiseks.

The Private Blend on kõrge hinnaga ja suunatud parfüümiasjatundjatele ning kõigile, kes soovivad kogeda tõelist nišiparfüümi, ning see üllatab teid ja avab teie silmad sellele, mida on võimalik saavutada kaasaegses parfümeerias.

Lõhnasõbrad, näitlejad, muusikud ja inimesed kõikvõimalikes muudes tööstusharudes kiidavad Private Blend’i lõhnasid, need lihtsalt toimivad.

Kvaliteetsed koostisosad, eksklusiivsed, keerukad, avatud ideed, mis on segatud lõhnadesse, suurepärane keerukus ja palju muud. Siin on midagi igaühele.

Mis veelgi parem, seda valikut võib leida peaaegu igast kõrgekvaliteedilisest parfüümikauplusest. Iga lõhn algab ühe noodi, näiteks naha ja vanilli ekstraktiga.

Kui tahame veelgi kaugemale minna, siis Oud Wood, Tuscan Leather ja Tobacco Vanille on laialt levinud kui parimad lõhnad, mis on kunagi välja antud.

Signature kollektsioon

Signature Collection’i lõhnad toovad Tom Fordi luksuse laiemale publikule ja on mõnel juhul kättesaadavamad.

See ei tähenda, et need lõhnad on madalama kvaliteediga või et neid ei tasuks otsida, kuid need jäävad disainerite hinnaklassi, et konkureerida teiste suurte parfüümibrändidega, nagu Dior ja Hermes.

Kompositsioonid on tihedad, täiuslikult kokku segatud ja löövad oma hinnast kaugelt üle. Soovitan alustada selle kollektsiooniga, kui olete uus brändi tundja, et saada aimu ja ettekujutust, kuhu edasi minna.

Tom Fordi esimene välja antud lõhn oli 2006. aastal Black Orchid ja see kuulub Signature’i sarja. See töötati välja, lastes kasvatajal luua võimalikult tumedaid lilli ja lisades seejärel musta trühvli, lootosepuu, bergamoti ja vanilli.

Black Orchid on tänaseni moodsa naiste parfüümi tipp.

Exclusives

Eksklusiivsete parfüümide veelgi kallim Private Blend koosneb praegu neljast parfüümist, mida tavaliselt leiab Tom Fordi butiikidest, mõnest tollimaksuvabast kauplusest ja Tom Fordi veebisaidilt:

– Bitter Peach
– Lost Cherry
– Rose Prick
– F*cking Faboulos

Ei, te ei kujuta seda ette. See on sõnamäng.

Noir

Signature-sarja Noir alamkollektsioonis on neli erinevat võrgutavat lõhna: Noir Eau de Toilette, Noir, Eau de Parfum, Noir Extreme meestele ja naistele ning Noir Anthracite. Sobib ööseks, glamuurseteks mustade kleitide üritustele ja ärirõivasteks.

EDT ja EDP on tumedad, puidulised ja lillelised lõhnad, samas kui mõlemad Noir Extreme’id on magusad ja vürtsikad lõhnad. Anthracite on suitsune ja eksootilise iseloomuga.

Oud

Vürtsikas ja puidune Oud Wood on Tom Fordi populaarseim lõhn ja lõhn, millel on oma kindel liin Private Blend’i raames. Teised kolm lõhna, mis moodustavad selle liini, on Oud Minerale, mille puiduline koostis on vesine, ja Tobacco Oud, mis on kolmest kõige julgem, keskendudes tumedale tubakanootile ja oudile. Oud Fleur on teistsugune, sisaldades lilleõisi ja keskendudes roosi noodile.

Portofino

Puhtalt mõeldud suvise kasutamise, puhkuste ja nende heade aegade jaoks, kui soovite meelde tuletada aasta kõige lõdusamat osa.

Neroli Portofino, Neroli Portofino Acqua, Fleur de Portofino koosnevad tsitrustest, ravimtaimedest ja kergetest muskustest, et muuta teie päev päikeseliseks ja säravaks. See on ka ainus Private Blend sarja, mis on kättesaadavam rahaliselt kõigile.

Kuidas osta Tom Fordi parfüüme

Tom Ford on välja lasknud üle 100 lõhna ja te võite sattuda segadusse, et valida nende hulgast endale sobivaim.

Siin on minu näpunäited, kuidas seda nimekirja kitsendada:

  1. Mõtle, kui palju sa soovid kulutada
  2. Umbes €100$ – €150 – alusta signatuurliinist/Noir EDP-ga
  3. Üle €150 – alustage privaatsest segust/Tobacco Vanille’ist.
  4. Kas oled huvitatud puidulistest lõhnadest? Proovige lõhnaid Oud liinist ja lisage Grey Vetiver.
  5. Huvitatud värskete lõhnade vastu? Proovige Costa Azzurra ja Neroli Portofino sarja lõhna.
  6. Armastate lillelisi parfüüme? Teie parimad valikud on Rose Prick ja Black Orchid


Ärge lõpetage avastamist ja nautige iga lõhna imelist aroomi. Ükski neist ei ole igav ja igaüks neist toob midagi uut.

Kuidas kanda Tom Fordi parfüüme

Esmapilgul võivad parfüümid tunduda lõhnastatud alkoholiveena, mida pihustad endale peale ja ongi kõik. Ometi on vaja pisut peensust, et õppida, kuidas parfüümi õigesti kanda.

Kui olete kunagi mõelnud, miks teie parfüüm võib püsida vaid umbes tund või kaks, võib põhjus olla selles, et te ei kanna parfüümi kõige õigemini. Siin on mõned lemmiknipid&trikid, kuidas kanda oma lemmikparfüüme:

1. VALIGE ÕIGE KONTSENTRATSIOON

Üks tähtsamaid asju, mida tuleb teha, kui leiate oma lemmikparfüümi, on valida õige parfüümikontsentratsioon ja õppida rohkem lõhna tugevuste kohta.

Need kaks terminit viitavad tooraineõli kontsentratsioonile. Seda teades on need kontsentratsioonid parfüümiti erinevad ning mõjutavad lõhna lõhnataju ja projektsiooni koos mõne muu peene asjaga.

Kõik lõhnatooted kuuluvad mõnda neist põhikategooriatest:

Eau Fraiche

Kontsentratsioon 1 – 3% | Kuni 1 tund

After Shave / Mist

Kontsentratsioon 2 – 4% | 1 – 3 tundi

Eau de Cologne

Kontsentratsioon 2 – 4% | 1 -3 tundi

Eau de Toilette

Kontsentratsioon 5 – 15% | 3 – 8 tundi

Eau de Parfum

Kontsentratsioon 15 – 20% | 6 – 12 tundi

Pure Parfum

Kontsentratsioon 20 – 40% | 12 – 24 tundi

Selleks et valik lihtsam olems, on meil hea meel teada, et enamik parfüüme on kas Eau de Toilette (EDT) või Eau de Parfum (EDP) kontsentratsiooniga.

2. SOBIVA LÕHNA LEIDMINE ÕIGEKS HOOAJAKS JA SÜNDMUSEKS

Teine oluline punkt, mida peaksite enne parfüümi ostmist kaaluma, on õige parfüümi valimine konkreetsete sündmuste ja aastaaegade jaoks.

See sõltub suuresti teie elustiilist, töökohast ja sellest, millises maailmaosas te elate. Päevalõhn on tavaliselt kergem, tsitruseline, kihisev ja vähem kestev. Tavaliselt seostame seda tüüpi lõhnasid kevadega ja suvega.

Seevastu öised lõhnad on tugevamad ja tihedamad, “raskemate” nootidega. Raskemad lõhnad ja seostuvad tavaliselt sügise ja talvega.

3. PIHUSTA LÕHNA ALATI PUHTALE NAHALE

Parfüümi ideaalne kandmisviis on kanda seda otse nahale. Parfüümitooted on valmistatud nii, et need kõige paremini reageeriksid meie nahaga ja meie kehasoojusega.

Seepärast ei soovita ma lõhnaainete testimist testribadel, mis ei näita tegelikku pilti. Kõige soojemad kehaosad annavad parima tulemuse ja siin on kuus soovitatud kohta, kuhu parfüümi pihustada:

  1. Pihustage oma kõrvade peale
  2. Pihustage kõrvade taha
  3. Pihustage kaelale ja kaelapiirkonnale
  4. Pihustage alla selga
  5. Pihustage rinnale
  6. Pihustage küünarnukkide sisekülge

4. VÄHEM ON ROHKEM

Olete leidnud oma lemmikparfüümi ja naudite seda täiel rinnal. Rohkelt pihustades ümbritseb sind kõige ilusam lõhnapilv. Te olete õnnelik 🙂

Kuid ühel päeval märkate, et lõhnamull on nii palju kahanenud, et te vaevalt lõhnate oma parfüümi ja nüüd mõtlete, kas teie parfüüm on läinud halvaks või milles võib olla asi???

Kui see on sinuga juhtunud, siis ära muretse, sa pole selle probleemiga üksi. Paljud inimesed pihustavad oma parfüümi üle ja blokeerivad oma lõhnaretseptorid. Lahendus on mitte rohkem kui 2-4 pihustust pihustada.

5. NIISUTA OMA KUIVA NAHKA

Nagu me teame, hoiab rasvane nahk lõhna paremini kui kuiv nahk. Seepärast on hea mõte enne parfüümi pealekandmist hõõruda oma pulsikohta ja ülejäänud keha lõhnatamata kreemiga.

Piisab väikesest kogusest ja eelistatavalt tuleks pärast duši all käimist kanda rasvastavat niisutuskreemi.

Erinevad lõhnaperekonnad

Lõhnaperekonnad on klassifitseerimissüsteem, mida parfüümitööstus kasutab erinevate lõhnade paigutamiseks lõhnarühmadesse.

Need perekonnad on arenenud läbi sajandite koos pidevalt muutuva tehnoloogiaga avastanud, et lõhnaratast on mitu korda muudetud, mis aitavad teil oma lemmikparfüümide valikut kitsendada ja lõhnu eristada.

LÕHNANOODID JA AKORDID

Lihtsalt öeldes on noodid parfüümi koostisosad ja akordid on “fantaasia” noodid, mis on tehtud mitmest teisest noodist, et saada üks selge akord(noot), mida ei oleks võimalik muul viisil taastada.

Sellised akordid on nahk, merevaik ja merelised noodid, samas kui noodid võivad olla bergamot, roos ja vanilje. Kuid kuigi see võib kõlada nii lihtsalt, on ka mõned muud asjad, mida tuleb arvesse võtta.

Parfüümidena tuntud lõhnaveed koosnevad mitmetest nootidest ja akordidest, mis on valmistatud looduslike ja aroomikeemiliste koostisosade segust, et moodustada üldine lõhnaprofiil.

Need noodid ja akordid jagunevad kolme erinevasse klassi, mida tuntakse parfüümipüramiidina:

– Tipunoodid
– Keskmised noodid
– Põhjanoodid

Iga eraldi püramiidi etapp on hoolikalt loodud parfüümid aurustuvad vastavalt.

Näiteks tipunoodid, nagu tsitrused, aurustuvad kiiremini kui näiteks sandlipuu ja agaripuu, mis asuvad parfüümi keskmises või põhjaetapis.

Kaasaegses parfümeerias on akordid oluline osa kahe või enama noodi harmoonilise segunemise loomisel iseloomulikuks lõhnaks.

Kuigi see protsess on keerulisem, kui see võib tunduda, on alati hea teada, kuidas on teie parfüüm kokku pandud ja millal võite oodata pigem looduslikke koostisosasid kui sünteetilisi.

Niisiis, lõpetuseks lõhnatermin, millele viidatakse kui “nootidele” ja “akordidele”, kasutatakse sageli turundusena, et selgitada umbes seda, mida tarbijad võivad oodata, kui nad lõhnavad konkreetset parfüümi.

Järgmiseks toome välja neli erinevat lõhnaperekonda:

LILLELINE

Lillelised lõhnad võivad olla valmistatud kas üksikutest lilledest (soliflore) või lilekimpudest (buketid). Loodus on pakkunud parfümeeridele mitmeid erinevaid koostisosi, tänu paljudele erinevatele lilledele üle kogu maailma.

Nii klassikaline ja sama vana kui tsitruseliste(Fresh) perekond kaldub rohkem naiselikule poole, kuid viimasel ajal on paljud lillelised domineerivad lõhnad nagu Black Orchid tõestanud, et ka mehed võivad kanda lilleperekonna lõhnu ja lõhnata suurepäraselt.

IDAMAISED

Idamaiste lõhnade perekond on võrdselt populaarne nii meeste kui ka naiste seas. Idamaine lõhna on 21. sajandil lõhnaturul domineerinud ja ei kavatse peagi lõpetada.

Rikkalikud vürtsid, nagu vanilje, kaneel, nelk ja balsamilised vaigud, nagu bensoiin, mürra, suitsupuu, merevaik on vaid mõned selle laia perekonna silmapaistvad noodid.

Idamaiste parfüümide puhul ei ole haruldane, et neil on gurmaani omadusi (“söödavad” noodid). Seega on see lõhnaperekond sageli magus, tihe, sensuaalne, puudriline ja idamaistest kultuuridest inspireeritud.

PUIDUNE

Puidune perekond kaldub rohkem meeste poole ja koosneb tavaliselt soojast ja rikkalikust kompositsioonist. Kui olete metsa, saepuru, mullast ja kuiva tüüpi lõhnade fänn, võib see perekond olla just teie jaoks.

Puidulised parfüümid jagunevad kolme põhikategooriasse, kuid neid on palju rohkem variante, sest see on lõhnaperekond, mis kipub kõige rohkem kattuma teiste lõhnadega, kombineerides värskeid ja vaigulisi noote.

Puidulised parfüümid kipuvad olema ka kauakestvad, erinevateks aastaaegadeks sobivad ning oma sooja südame tõttu üha enam unisex.

VÄRSKE

Värske perekond on neist kõigist kõige enam rahvale meeldiv ja ainus, mis kaldub võrdselt nii mehelikule kui ka naiselikule poolele. Parfüümid ei ole kunagi varem olnud nii taskukohased ja kättesaadavad kui praegu ning värskeid lõhnu on turul domineerinud alates 90ndate algusest.

Kõikidest käsitletud lõhnaperekondadest hõlmab värske perekond kõige rohkem erinevaid alamkategooriaid kõikidest erinevatest värsketest kombinatsioonidest, mis tunduvad toimivat nagu leib ja või koos teistega.

Need on kergesti kantavad, sageli värsked ja õhulised lihtsad lõhnad. Värsked parfüümid on ka ainus lõhnaperekond, mida saab kanda igal aastaajal ja enamikel puhkudel.

Värskete lõhnade koostisesse kipuvad kuuluma sädelevad puuviljad, aromaatsed maitsetaimed, kergemad puidud ja muskus.

Korduma kippuvad küsimused

Siin on mõned vastused kõige populaarsematele küsimustele Tom Fordi parfüümide ja kaubamärgi kohta.

Milline Tom Fordi parfüüm on parim?

Parim Tom Fordi parfüüm on Tom Ford Ombre Leather. See on 2018. aastal ilmunud nahkne ja vürtsikas lõhn, mille kõige silmapaistvamad noodid on kardemon, vaarikas ja mokkanahk. Unisex lõhn, mis on suure mõjuga ja sobib ideaalselt ööseks.

Kas Tom Ford on luksusbränd?

Tom Ford SA on Ameerika moedisaineri ja filmiprodutsendi Tom Fordi poolt 2005. aastal asutatud luksuslik moemaja. Selle tootevalikusse kuuluvad valmisrõivad ja eritellimused, parfüümid ja kosmeetikatooted.

Milline Tom Fordi parfüüm kestab kõige kauem?

Kõige kauakestvam Tom Fordi parfüüm on Ombre Leather, mis kestab üle 24 tunni ja millel on suurepärane lõhn ja püsivus. Parfüüm on liigitatud nahkse vürtsiga ja selles on selliseid noote nagu veluurnahk, kardemon ja merevaik.

Kas Tom Ford on disainerbränd?

Tom Ford on disainerparfüümide kaubamärk, mis pakub taskukohaseid ja kalleid parfüme. Signature kollektsioon on suunatud rohkem mainstream publikule, Private Blend liin on aga kallim ja kvaliteetsemate koostisosadega ning seda armastavad parfüümide entusiastid.

Miks on Tom Fordi parfüümid nii kallid?

Tom Ford pakub nii taskukohaseid kui ka eksklusiivsemaid ja kallimaid parfüme. Tänu brändi populaarsusele, heale turundusele ja mis kõige tähtsam, kvaliteetsetele parfüümidele on Tom Fordi brändil võimalik oma lõhnade eest kõrget hinda küsida. Tom Ford on ka üks haruldasi parfüümibrände, mis on tegelikult oma hinda väärt ja maksab parfüümi eest kõrget raha. Kõige kallim Tom Fordi parfüüm on Black Orchid Lalique Edition, mis maksab €990 15ml eest.

Kas Tom Fordi parfüümid on head?

Tom Fordi parfüme peetakse üldiselt parfüümimaailma parimateks ja need on väga nõutud. Tom Fordi parfüümid erinevad teistest parfüümidest selle poolest, et nad suudavad anda teile nišiparfüümide maitse, olles samal ajal ülimalt kantavad. See on saavutus, mida harva näeb teiste lõhnabrändide puhul.

Millised Tom Fordi parfüüme müük on lõpetatud?

Kõige populaarsemad lõpetatud Tom Fordi parfüümid on Ambre Absolute, Japon Noir, Purple Patchouli, Velvet Gardenia, Bois Marocain, Oud Minerale, Venetian Bergamot, Costa Azzurra 2014 ja Ombre Leather 2016.

Lõpetuseks

Rohkem kui 100 parfüümi, mille hulgast valida, kuid mõned populaarsed Tom Fordi parfüümid ei pääsenud valikusse. Siin on mõned auväärsed nimetused, mida minu arvates peaksite ka te vaatama:

– Tom Ford Tobacco Oud
– Tom Ford Noir Extreme
– Tom Ford for Men
– Tom Ford Fabulous
– Tom Ford Noir de Noir
– Tom Ford Mandarino di Amalfi

Loodetavasti meeldis teile see nimekiri ja leidsite midagi uut, mida proovida. Need on meie lemmikud Tom Fordi lõhnad ja me ei jõua ära oodata, et proovida ka uusi kollektsioone.

Millist Tom Fordi parfüümi soovid sina proovida? Andke neist teada allpool olevasse kommentaariumisse.

Originaalartikkel: Top 10 Best Tom Ford Perfumes (2024): The Ultimate Guide – Scent Grail

Huvitavat lugemist veel...

  • All Post
  • Brändid ja tooted
  • Hooajaline sisu
  • Ilunipid ja õpetused
  • Informatiivne lugemine
  • Tooteuudised
Kuidas valida parfüümi kallimale?

Lõhna valimine lähedasele inimesele võib olla suurepärane võimalus väljendada oma kiindumust, näidata oma tähelepanu ja luua püsiv mälestus. Parfüüm võib esile kutsuda emotsioone, suurendada meeleolu ja peegeldada isiksust, muutes selle…

Parfüümi kasutamise kunst: näpunäited, õpetused ja kontsentratsioonid

Sissejuhatus Parfüümid on meie meeli köitnud sajandeid, lisades meie igapäevaellu luksust ja võlu. Kergetest ja õhulistest lõhnadest kuni sügavate ja lämmatavate lõhnadeni on olemas parfüüm igaks olukorraks ja isiksuse jaoks.…

Kõik on laetud.

Kirjuta oma kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Telli meie uudiskiri, et saada teavet uute toodete, uuenduste, artiklite ja kampaaniate kohta

Uudiskirjaga saadame pakkumisi, mida tavakliendile me ei tee, samuti saate esimesena teada meie portaali uutest võimalustest ja ilumaailma huvitavatest nippidest, trikkidest ja uudistest.

Uudiskirjaga liitumine ei ole kohustuslik ja sellest on võimalik loobuda kui klikkad kirja lõpus asuvale eemalda mind uudiskirjast lingile.

Tellimisel nõustute meie kasutustingimustega ning privaatsuse ja küpsiste poliitikaga.

Vajad kiirelt abi?
(+372) 5608 8308

ESSENSA.ee sotiaalmeedias

Why painful the sixteen how minuter looking earnest husband.
Klienditoe tööaeg

E – R : 10.00– 17:00

© 2023-2024 | ESSENSA.ee – Loata sisu kopeerimine keelatud!

Kliendi konto
Tellimuste jälgimine
Pood
Essensa leiunurk
Essensa VIP tooted
TOP kategooriad
Naiste parfüümid
Meeste parfüümid
Naiste deodorandid
Peitekreemid
Lauvärvid

© 2023-2024 | ESSENSA.ee