...
OLEME AVATUD! EESTI SUURIM CHANEL JA DIOR PARFÜÜMIDE KOGU!

ESCADA - TAJ SUNSET ON TAAS MÜÜGIL!!!

Eesti E-kaubanduse Liit ja Delfi kutsuvad valima Eesti rahva lemmik e-poodi.
Valikust leiad ka oma lemmiku ESSENSA.ee veebipoe!

Soovime kõigile toredatele inimestele HEAD UUT AASTAT!

MUSTA REEDE TAIMER

5% ALLAHINDLUS + 5% REGISTREERITUD KASUTAJA ALLAHINDLUS LÕPEB:

päeva
tundi
minutit
sekundit

NAISTEPÄEVA NÄDALA SOODUSMÜÜGI LÕPUNI ON AEGA VEEL

päeva
tundi
minutit
sekundit

Rihanna: J'adore'i uus iluikoon

Luksuse ja elegantsuse põimumise maailmas lööb üks nimi praegu laineid lõhnatööstuses – Rihanna. Vogue andis hiljuti eksklusiivse pilguheidu sellele, kuidas ülemaailmne superstaar ja ettevõtlik dünamo astub oma murrangulisse uude rolli ikoonilise Diori J’adore’i lõhna näo ja muusana. Oma karisma ja šarmiga tähistab Rihanna nimetamine mitte ainult uut peatükki J’adore’i jaoks, vaid ka kõrgmoe mitmekultuurilises maastikus.

Rihanna: värske muutuste tuul

Luksuslike lõhnade maailm on just tunnistanud monumentaalset nihet. Rihanna, kes on nüüd Diori J’adore’i uus nägu, võtab üle Charlize Theronilt, kes on kaubamärki esindanud kaks aastakümmet. See üleminek ei tähista pelgalt esindatuse muutust, vaid kajastab ilu, jõu ja inspiratsiooni ümbermääratlemist. J’adore’i jaoks, mida tuntakse ajatu elegantsi ja luksuse poolest, toob Rihanna värske tuuleõhu, süüdates püüdlusi, mis on tihedalt seotud tänapäeva ajavaimuga.

PARIMA HINNAGA J’ADORE TOOTED TELLI SIIT!
Registreerinud püsikliendile KÕIK tooted alati 3% soodsamalt!

Lõhnav side, mis sai alguse kodust

Rihanna jaoks pole J’adore lihtsalt veel üks reklaamileping; see esindab eluaegset lähedust. Ta meenutab meeldejäävaid lõhnu, mis täitsid tema lapsepõlvekodu, tänu tema emale Monicale, kes töötas lõhnapoes. Monica tõi sageli koju peaaegu tühjaks saanud testereid, kusjuures J’adore oli nende hulgas korduv lõhn. See varajane side põimib Rihanna uues rollis autentsust, võimaldades tal kanalida tõelisi emotsioone oma kujutamisel J’adore’i näona.

Olemuse tabamine Versailles’s

Kampaania toimumispaik, Peeglite saal Versailles’s, täiustab J’adore’i uue ajastu luksuslikku narratiivi. See uhke ja ajalooline asukoht, mis on oluline Diori pärandipeatükkide jaoks, pakub kampaaniale kuldset tausta, mille pildistas Steven Klein. Klein, kogenud fotograaf ja Rihanna pikaajaline koostööpartner, tabab tema olemuse keskkonnas, mis kehastab hiilgust ja pärandit. Iga kaader sobitub täiuslikult J’adore’i luksuslikku auraga, tugevdades suurejoonelisuse tunnet, mida ainult Versailles suudab pakkuda.

Toodetest lähemalt...

  • All Post
  • Brändid ja tooted
Ajatu värskus: Miks Allure Homme Sport jääb meeste lemmikuks

Chanel Allure Homme Sport on ajatu klassik meeste parfüümimaailmas. Loodud 2004. aastal Jacques Polge'i poolt, on see lõhn endiselt üliväärtuslik ja armastatud. Selle puitunud ja akvaatilised nootide kombinatsioon väljendab elegantsust…

Perfumerflavorist

Kohvilõhnalised parfüümid on saanud viimastel aastatel erilise populaarsuse, tuues päevavalguse alla nende unikaalsed aroomid. Yves Saint Laurent'i Black Opium paistab silma oma julge ja luksusliku iseloomuga, olles saavutanud kultusliku staatuse.…

L’Or de J’adore’i tutvustamine

Selle põneva muutuse keskel tutvustab Dior oma kuulsa lõhna uusimat versiooni – L’Or de J’adore’i, mille on loonud Francis Kurkdjian, Diori lõhnaloome direktor. Kurkdjian, kes on tuntud innovatsiooni ja traditsiooni ühendamise poolest, on loonud olfaktoorse kogemuse, mis sisaldab jasmiini, maikellukese ja violeti lopsakaid noote. Seda segu on poeetiliselt kirjeldatud kui “päikesevalgust, mis suudleb õlgmikku õitsvas pargis”, tabades nii loomuliku ilu kui ka kandja rafineerituse olemuse.

Versailles’ lummus

Rihanna ise mõtiskleb Versailles’ võluva võlu üle, kirjeldades seda kui “maagilist” ja inspireerivat kogemust. Tema imetlus asukoha ajaloolise ja luksusliku tähtsuse vastu lisab kampaaniale sügavust, samal ajal kui Versailles’ elegantne ümbrus resoneerub J’adore’i kuldse teemaga. Ajaloorikas keskkond vastab lõhna eetosele, luues kaasahaarava kogemuse, mis ületab pelga lõhna kandmise tegevuse ja muutub isikliku ja ajaloolise taasavastamise teekonnaks.

PARIMA HINNAGA J’ADORE TOOTED TELLI SIIT!

Ilu ümbermääratlemine: ajalooline verstapost

Rihanna nimetamine pole pelgalt pidulik lisandus tema niigi hiilgavale karjäärile; see tähistab ajaloolist verstaposti, kuna temast saab Diori esimene mustanahaline saadik. Tema kaasamine kannab olulist kaalu, kehastades nüansseeritud arusaama kaasaegsetest ilustandarditest. Rihanna kaudu hõlmab Dior mitmekesisust, tehes veenva avalduse, et ilu ületab ühiskondlikud ja kultuurilised piirid. See samm ei ole lihtsalt toote müümiseks; see on muutuste ja kaasavuse omaksvõtmine.

J’adore’i naise kehastamine

Rihanna kujutab J’adore’i naist, tabades ilu, tugevuse, sensuaalsuse ja vastupidavuse omadusi. Ta manifesteerib neid atribuute, peegeldades Versailles’ elegantsi ja J’adore’i kuldset olemust. Rihannaga tüüri juures võtab lõhn uued mõõtmed. Sellest saab võimestamise sümbol, mis kutsub kandjat üles kehastama oma kõige elavamat ja vastupidavamat mina.

Pikaajaline pärand taasloodu

J’adore’i pärand ulatub üle 25 aasta, kusjuures ikoonilised kujud nagu Charlize Theron on kujundanud selle teekonda. Nüüd, koos Rihannaga, astub lõhn olulise sammu oma pärandi taasloomisel, et resoneerida mitmekesisema ja dünaamilisema publikuga. See areng tähistab J’adore’i jaoks pöördelist hetke, kui see liigub edasi kaasava visiooniga, mis austab oma minevikku, tervitades samal ajal elujõulist tulevikku.

PARIMA HINNAGA J’ADORE TOOTED TELLI SIIT!

Silla loomine eilse ja homse vahel

Rihanna rolli kaudu loob J’adore silla oma rikkaliku ajaloo ja särava tuleviku lubaduse vahel. Rihanna kehastus Versailles’ hiilguse keskel on meistriklass traditsioonide ja kaasaegsuse harmoniseerimises. Kui lõhnamaailm on selle uue peatüki tunnistajaks, on see tunnistuseks sellele, kuidas üks bränd pidevalt ümber defineerib oma narratiivi, et jääda asjakohaseks ja inspireerivaks.

Lõppkokkuvõttes ei tähista Rihanna kui Diori J’adore’i muusa pelgalt uut nägu klassikalisele lõhnale. See esindab renessanssi – sellist, mis hõlmab kultuurilist mitmekesisust, tähistab isiklikke sidemeid ja määratleb ilu ja elegantsi uue põlvkonna jaoks ümber. Selle partnerlusega pole J’adore lihtsalt lõhn; see on arenev luksuse ja identiteedi teekond, mida kehastab üks maailma mõjukamaid ikoone.

Tähistades seda rikkalikku lõhna, ajaloo ja kultuurirevolutsiooni vaipa, loovad Rihanna ja Dior mitte lihtsalt veel ühe reklaamikampaania, vaid uue narratiivi – narratiivi, mis tõotab olla sama ikooniline ja kestev kui lõhn ise.

Uued tooted maailmast...

  • All Post
  • Tooteuudised
John Lewis

Kujuta ette lõhna, mis paneb sind tundma end tähekeskmeis – Fame Couture Paco Rabanne 2024 toob 2025. aastal sinu ellu glamuuri ja elegantsi, mis sobib naisele, kes armastab tähelepanu. Artikli…

Ifragranceofficial

Kujuta ette lõhna, mis äratab su meeled ja paneb su südame kiiremini lööma – Sì Passione Red Musk toob 2025. aastal sinu ellu kirgliku ja elegantse elamuse, mis ei jäta…

Gucci Guilty Love Edition 2025 – Armastus lõhnas, mis vallutab südamed

Luksusliku parfüümimaailma uus täht, Gucci Guilty Love Edition 2025, kutsub meid avastama armastuse mitmekesiseid vorme. See lõhn on rohkem kui lihtsalt meeldiv aroom – see on sümbol vabadusest, eneseaktsepteerimisest ja…

Kõik on laetud.

Kõik on laetud.

Kirjuta oma kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Telli meie uudiskiri, et saada teavet uute toodete, uuenduste, artiklite ja kampaaniate kohta

Uudiskirjaga saadame pakkumisi, mida tavakliendile me ei tee, samuti saate esimesena teada meie portaali uutest võimalustest ja ilumaailma huvitavatest nippidest, trikkidest ja uudistest.

Uudiskirjaga liitumine ei ole kohustuslik ja sellest on võimalik loobuda kui klikkad kirja lõpus asuvale eemalda mind uudiskirjast lingile.

Tellimisel nõustute meie kasutustingimustega ning privaatsuse ja küpsiste poliitikaga.

Vajad kiirelt abi?
(+372) 5608 8308

Leia kindlasti meid ka Sotsiaalmeediast üles!

Klienditoe tööaeg

E–R : 10.00– 15:00

© 2023-2025 | ESSENSA.ee
Loata sisu kopeerimine keelatud!