OLEME AVATUD! EESTI SUURIM CHANEL JA DIOR PARFÜÜMIDE KOGU!

Dior: Luksusbränd, mis muutis naiste moodi.

Dior on üks maailma tuntumaid ja ihaldusväärsemaid kaubamärke, mille asutas Christian Dior 1946. aastal. Prantsuse kaubamärk on tuntud oma haute couture’i ja visionäärse disaini poolest, kuid miks on Dior nii kallis? Mis eristab seda teistest luksusbrändidest?

Bränd, mis muutis naiste moodi

Üks põhjus, miks Dior on nii kallis, on tema rikkalik pärand ja oluline mõju moetööstusele. Dior lõi naiselikke ja külluslikke kleite, mis vastandusid sõjajärgsele kasinusele, muutudes elegantsi ja glamuuri sümboliks. 1947. aasta kollektsioon "New Look", mis kujutas endast pinguldatud vöökohta, täis seelikut ja pehmet õlga, tegi revolutsiooni naiste moes ja kehtestas Diori kui juhtiva jõu haute couture'is.

Teine põhjus, miks Dior on nii kallis, on see, et ta pakub oma klientidele staatust ja eksklusiivsust. Dior on luksusbränd, mis teenindab jõukate ja kogenud tarbijate nišiturgu, kes hindavad kvaliteeti, prestiiži ja autentsust. Diori tooted ei ole masstoodang ega laialdaselt kättesaadavad, mis muudab need haruldasemaks ja ihaldusväärsemaks. Dior võtab ka kõrgeid hindu, et säilitada oma tipptaseme ja erilisuse kuvandit ning katta tootmis-, turundus- ja innovatsioonikulud.

Rikkaliku pärandi ja kuulsuste toetusega kaubamärk

Dioril on ka tugev kultuuriline mõju ja lojaalne fännibaas tänu oma kuulsuste kinnitustele ja koostööle. Mõned Diori ikoonilisemad tooted on inspireeritud kuulsatest isikutest või saanud nende nimed, näiteks Lady Diori käekott, mis kingiti 1995. aastal printsess Dianale, või parfüüm J’Adore, mille kampaania nägu oli Charlize Theron. Diorit armastavad ka paljud kuulsused, kes kannavad seda punasel vaibal, näiteks Jennifer Lawrence, Natalie Portman, Emma Watson ja Rihanna.

Diori pärand ja mõju moetööstusele

Dior ei ole mitte ainult luksusbränd, mis müüb kalleid tooteid, vaid ka loominguline jõud, mis kujundab moemaailma trende ja stiile. Dior on olnud innovatsiooni ja eksperimenteerimise esirinnas, tuues oma kollektsioonidesse uusi kontseptsioone, tehnikaid ja materjale. Mõned kõige märkimisväärsemad näited on “H-line” siluett 1954. aastal, mis oli sirge lõikega ja minimalistliku disainiga; “A-line” siluett 1955. aastal, mis laienes vöökohast välja; või “Trapets” siluett 1958. aastal, millel oli kitsas õlg ja laiad õlaservad.

Kuidas Dior loob kvaliteetseid ja uuenduslikke tooteid parimate materjalide ja käsitööga

Dior on kallis ka seetõttu, et kasutab oma toodete loomisel parimaid materjale ja käsitööd. Dior hangib oma kangad Itaaliast või Prantsusmaalt, kasutades looduslikke kiudusid, nagu puuvill, vill või siid. Dior töötab ka kvalifitseeritud käsitööliste juures, kes valmistavad iga detaili käsitsi ja hoolikalt, pöörates suurt tähelepanu detailidele ja kvaliteedile. Mõne Diori toote, näiteks haute couture’i kleidi või Lady Diori käekoti valmistamiseks kulub sadu tunde. Dior investeerib ka teadus- ja arendustegevusse, et luua uusi tehnoloogiaid ja disainilahendusi, mis parandavad toodete toimivust ja esteetikat.

Kuulsuste toetuste jõud ja kultuuriline mõju Diori populaarsusele ja ihaldusväärsusele

Dior on kallis ka seetõttu, et sellel on suur nõudlus ja populaarsus tarbijate seas, kes soovivad omada osa selle pärandist. Dior on tugevalt esindatud sotsiaalmeedias, kus ta tutvustab oma tooteid ja kampaaniaid koos kuulsuste ja mõjutajatega. Dior korraldab ka üritusi ja näitusi, mis äratavad meedia tähelepanu ja avalikkuse huvi, näiteks “Christian Dior: Designer of Dreams” näitus Londonis Victoria ja Alberti muuseumis 2019. aastal, mis oli muuseumi ajaloo kõige külastatavam näitus. Dior saab kasu ka suusõnalisest turundusest, kuna tema kliendid jagavad oma kogemusi ja arvamusi brändi kohta teistega.

Siin on väike klipp lava taha sellest üritusest...

Kokkuvõtteks

Dior on üks maailma kõige kallimaid luksusbrände, sest ta pakub enamat kui lihtsalt tooteid; ta pakub elegantsi, glamuuri ja rafineerituse kogemust. Dioril on rikkalik pärand, lojaalne kliendibaas, kvaliteetne tootmisprotsess, loominguline visioon ja kultuuriline mõju, mis eristavad seda teistest kaubamärkidest. Dior ei ole mõeldud kõigile, vaid neile, kes hindavad selle väärtust ja ainulaadsust.

Siit leiad osa meie Cristian Dior tootevalikust:

  • All Product
  • Kosmeetika
  • Lõhnamaailm
  • Nahahooldus
    •   Back
    • Aluskreemid
    • Peitekreemid
    • Põsepuna
    • Puudrid
    • Jumestuskreemid
    •   Back
    • Deodorandid
    • Habemeajamine
    • Meeste parfüümid
    • Pesemine
    •   Back
    • Deodorandid
    • Kehakreemid
    • Komplektid
    • Pesemine
    • Naiste parfüümid
    •   Back
    • Koorijad
    • Kreemid
    • Maskid
    • Päiksekreemid
    • Silmad ja huuled
    • Näohooldus
    • Näo puhastus ja toonerid
    • Käte hooldus ja puhastus
    •   Back
    • Noortele
    • MEESTELE
    • NAISTELE
    • Neiud
    • Noormehed
    • Päiksekaitse lastele
    • Deodorandid
    • Habemeajamine
    • Meeste parfüümid
    • Pesemine
    • Deodorandid
    • Kehakreemid
    • Komplektid
    • Pesemine
    • Naiste parfüümid
    •   Back
    • Kulmule
    • Lainerid
    • Lauvärvid
    • Ripsmetuššid
    • Silma aluskreemid
    • Silmapliiatsid
    •   Back
    • Tooted huultele
    • Tooted küüntele
    • Tooted näole
    • Tooted silmale
    • Komplektid
    • Huuleläige
    • Huulepulgad
    • Huulte ravi
    • Huulepliiats
    • Aluskreemid
    • Peitekreemid
    • Põsepuna
    • Puudrid
    • Jumestuskreemid
    • Kulmule
    • Lainerid
    • Lauvärvid
    • Ripsmetuššid
    • Silma aluskreemid
    • Silmapliiatsid

Kogu Cristian Diori valik meie lehel on nähtav siin: https://www.essensa.ee/brand/christian_dior/

Huvitavat lugemist veel

Kõik on laetud.

Kirjuta oma kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Telli meie uudiskiri, et saada teavet uute toodete, uuenduste, artiklite ja kampaaniate kohta

Uudiskirjaga saadame pakkumisi, mida tavakliendile me ei tee, samuti saate esimesena teada meie portaali uutest võimalustest ja ilumaailma huvitavatest nippidest, trikkidest ja uudistest.

Uudiskirjaga liitumine ei ole kohustuslik ja sellest on võimalik loobuda kui klikkad kirja lõpus asuvale eemalda mind uudiskirjast lingile.

Tellimisel nõustute meie kasutustingimustega ning privaatsuse ja küpsiste poliitikaga.

Vajad kiirelt abi?
(+372) 5608 8308

ESSENSA.ee sotiaalmeedias

Why painful the sixteen how minuter looking earnest husband.
Klienditoe tööaeg

E – R : 10.00– 17:00

© 2023-2024 | ESSENSA.ee – Loata sisu kopeerimine keelatud!

Kliendi konto
Tellimuste jälgimine
Pood
Essensa leiunurk
Essensa VIP tooted
TOP kategooriad
Naiste parfüümid
Meeste parfüümid
Naiste deodorandid
Peitekreemid
Lauvärvid

© 2023-2024 | ESSENSA.ee