...
OLEME AVATUD! EESTI SUURIM CHANEL JA DIOR PARFÜÜMIDE KOGU!

Eesti E-kaubanduse Liit ja Delfi kutsuvad valima Eesti rahva lemmik e-poodi.
Valikust leiad ka oma lemmiku ESSENSA.ee veebipoe!

Soovime kõigile toredatele inimestele HEAD UUT AASTAT!

MUSTA REEDE TAIMER

5% ALLAHINDLUS + 5% REGISTREERITUD KASUTAJA ALLAHINDLUS LÕPEB:

päeva
tundi
minutit
sekundit

Angelina Jolie Glamuur ja Tom Ford Beauty Luksus kohtuvad uues Runway Lip Color kollektsioonis

Angelina Jolie on jälle tähelepanu keskpunktis, seekord Tom Ford Beauty uue “Runway Lip Color” kollektsiooni kampaania näona. Tema ilu ja karisma lisavad sellele kampaaniale erilisuse, mis kinnitab nähtavasti nii brändi kui ka Jolie positsiooni luksuse ja elegantsuse maailmas. “Runway Lip Color” kollektsioon, mille lipulaeva tooniks on julge punane “16 Scarlet Rouge”, toob sõnumi tugevusest, graatsiast ja eneseväljendusest, mida igaüks saab isikupäraselt tõlgendada.

Kampaania: stiili ja sisu sümfoonia

Angelina Jolie ja Tom Ford Beauty koostöö on midagi enamat kui reklaamikampaania. See on lugu värvist ja julgusest. Kampaania loovjuhid Mert Alas ja Marcus Piggott püüdsid fotograafiliselt ja visuaalselt jäädvustada Jolie iseloomulikku naiselikkust ja tugevust. Punase huulepulga toon “16 Scarlet Rouge” aitab rõhutada, kui hästi klassikaline punane toon võib tõsta esile igat naist.

Tom Ford Beauty valik Jolie näol oli teadlik – ta sümboliseerib kaasaegsust ja kunsti. Kampaania visuaalid mõjuvad nagu minifilmid, kus iga pilt räägib oma lugu. See lähenemine loob kunstilise lähedusliku atmosfääri, mis sobib ideaalselt Tom Fordi filminägemuse ja ilukontseptsioonidega.

Toodetest lähemalt...

  • All Post
  • Brändid ja tooted
Ajatu värskus: Miks Allure Homme Sport jääb meeste lemmikuks

Chanel Allure Homme Sport on ajatu klassik meeste parfüümimaailmas. Loodud 2004. aastal Jacques Polge'i poolt, on see lõhn endiselt üliväärtuslik ja armastatud. Selle puitunud ja akvaatilised nootide kombinatsioon väljendab elegantsust…

Bleu de Chaneli olemuse avastamine: lõhna ja hooldustoodete täiuslik teejuht 2024

On aeg astuda Bleu de Chaneli maailma, kus rafineeritus kohtub võluga sümfoonias, mis koosneb lõhnadest ja hooldustoodetest. Liituge meiega teekonnal läbi selle ikoonilise kaubamärgi ajaloo, uurige selle suurepärast tootevalikut ja…

Süvenemine “Runway Lip Color” kollektsiooni

Kollektsioon “Runway Lip Color” on tõeline maiuspala meigifännidele. Selle puhul ei ole tähelepanu keskmes vaid julged ja elegantsed värvid, vaid ka läbimõeldud koostised.

– Kollektsioonis on 18 tooni, mis ulatuvad tagasihoidlikest beežidest kuni šikkide punasteni.
– Valikus on nii 10 juba armastatud klassikalist tooni kui ka 8 täiesti uut revolutsioonilist lisandust.
– Huulepulgad on loodud spetsiaalse niisutava kompleksiga, mis tagab niisutatud ja mugavad huuled kogu päeva jooksul.

Tom Ford on jällegi tõestanud, et luksuskosmeetika ei pea valima ilu ja hoolduse vahel – need võivad harmooniliselt eksisteerida. Lisaks sellele pakub “Runway Lip Color” huulepulkade koostis pikaajalist värvi, mis püsib kuni õhtuni. Niisiis, see toode ei ole mõeldud ainult fotosessioonideks, vaid ka igapäevaseks kandmiseks.

Kinematograafiline elegants: austusavaldus naiselikule ilule

Tom Fordi karjäär filmimaailmas, kaasa arvatud tema filmid “Üksik mees” ja “Ööloomad”, on jätnud tema loomingusse selge jälje. Sama võib öelda ka käesoleva kampaania kohta. Kampaaniavideod kutsuvad endasse lummavate visuaalide ja dramaatiliste võtete kaudu. Need panevad meid hetkeks unustama, et vaatame reklaami ja laseme end kanda kaunisse narratiivi enesekindluse ja ilu ümber.

Angelina Jolie kohalolek toob sellele projektile täiendava sügavuse. Näitlejanna, kellel on Oscari ja lugematute teiste auhindade kogemus, tunneb hästi lugude jutustamise jõudu visuaalides. Tema panus annab kampaaniale unikaalse ja kinematograafilise hõngu.

Toodetest lähemalt...

  • All Post
  • Brändid ja tooted
Dior Homme Intense – mehelik lõhnateos, mis vallutab südameid

Dior Homme Intense (DHI) on luksuslik parfüüm, mille autor Francois Demachy tõi esmakordselt turule 2011. aastal. Sellel rikkalikul lillelise orientaalse lõhnaga tootel on iirise noot, mis on muutnud selle unikaalseks…

Ajatu värskus: Miks Allure Homme Sport jääb meeste lemmikuks

Chanel Allure Homme Sport on ajatu klassik meeste parfüümimaailmas. Loodud 2004. aastal Jacques Polge'i poolt, on see lõhn endiselt üliväärtuslik ja armastatud. Selle puitunud ja akvaatilised nootide kombinatsioon väljendab elegantsust…

Angelina Jolie: täiuslik muusa

Angelina Jolie tegevus nii filmitööstuses kui ka humanitaarsfääris teeb temast täiusliku valiku Tom Ford Beauty kampaaniale. Jolie, kes on ka naisõiguste eestkõneleja ja rahvusvaheliselt tunnustatud filantroop, esindab naise mitmekülgsust ja inspiratsiooni, mida Tom Ford ise justkui esile tõsta soovib.

Jolie graatsia ja tugevus paistavad silma igast kampaania kaadrist. Tema roll ulatub aga kaugemale sellest, mis silmale paistab – tema lugu oskuslikust naiselikkusest ja sihikindlusest inspireerib paljusid.

Tom Ford Beauty: uus innovatsiooni ajastu

Tom Ford Beauty ei jää iluinnovatsioonis kunagi maha. Brändi hiljutine loominguline suund, mida juhib Haider Ackermann, toob uusi perspektiive ja progressiivseid ideid. “Runway Lip Color” kampaania tõestab veel kord, et Tom Ford Beauty on luksuse ja kaasaegsuse sümbol.

Kampaanias mainitud huulevärvid ei ole lihtsalt tooted, vaid kiidulaul ajaloole, loovusele ja individuaalsusele. Iga naine, kes kasutab seda kollektsiooni, võtab endale osa sellest loost.

Korduma kippuvad küsimused (FAQ)

Kus saab osta “Runway Lip Color” kollektsiooni tooteid?
Kollektsioon on müügil ametlikel Tom Ford Beauty veebilehtedel ja valitud luksuskauplustes alates 3. septembrist 2024.

Kas kampaanias olev huulevärv sobib kõikidele nahatoonidele?
“16 Scarlet Rouge” on universaalne punane toon, mis sobib väga erinevatele nahatoonidele ja sobib nii igapäevaseks kui ka pidulikuks kasutamiseks.

Kui kaua “Runway Lip Color” huulepulgad püsivad peal?
Tom Ford Beauty lubab, et tänu spetsiaalsele koostisele on huulevärv kulumiskindel ning püsib peal terve päeva.

Kokkuvõte

Angelina Jolie ja Tom Ford Beauty koostöö “Runway Lip Color” kampaanias on midagi erakordset. See tõstab esile ilu, jõudu ja elegantsust, kutsudes kõiki naisi nautima isikupärastatud ilu. Olles rohkem kui lihtsalt kampaania, on see meeldetuletus, et ilu ei tunne piire – see on igas inimeses unikaalne.

Uued tooted maailmast...

  • All Post
  • Tooteuudised
Fragrancehouse

Giorgio Armani Acqua di Gio Elixir on 2025. aastal ilmuv luksusparfüüm, mis uuendab ikoonilist Acqua di Gio kollektsiooni. Selle aromaatne ja puiduse lõhnaprofiil kehastab jõudu, harmooniat ja elegantsust. Parfüüm sobib…

Fragantica

Valentino tutvustab 2025. aastal uut luksuslikku parfüümi **Born in Roma Uomo Extradose**, mis kehastab Rooma julgust ja dünaamilisust. Lõhnaprofiil sisaldab ingverit, lavandinit ja vetiiverit, pakkudes harmoonilist ja meeldejäävat kogemust. Parfüüm…

Perfumestars

Jean Paul Gaultier Ma Dame naaseb 2024. aastal, toomes endaga kaasa uue parfüümi, mis julgeb rikkuda disainimaailma konventsioone ning inspireerida naisi olema julgemad ja originaalsemad. Lõhn, mis kombineerib tugevuse ja…


Kõik on laetud.

Kõik on laetud.

Kirjuta oma kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Telli meie uudiskiri, et saada teavet uute toodete, uuenduste, artiklite ja kampaaniate kohta

Uudiskirjaga saadame pakkumisi, mida tavakliendile me ei tee, samuti saate esimesena teada meie portaali uutest võimalustest ja ilumaailma huvitavatest nippidest, trikkidest ja uudistest.

Uudiskirjaga liitumine ei ole kohustuslik ja sellest on võimalik loobuda kui klikkad kirja lõpus asuvale eemalda mind uudiskirjast lingile.

Tellimisel nõustute meie kasutustingimustega ning privaatsuse ja küpsiste poliitikaga.

Vajad kiirelt abi?
(+372) 5608 8308

Leia kindlasti meid ka sotsiaalmeediast üles!

Klienditoe tööaeg

E–R : 10.00– 15:00

© 2023-2025 | ESSENSA.ee
Loata sisu kopeerimine keelatud!